• ベストアンサー

英訳をお願いします。

dorian337の回答

• dorian337
回答No.2

We have opened a showroom for our new import brand ○○○ in May in Ebisu, Shibuya Ward, Tokyo. At this showroom, you can also see other import brands that were well-accepted in our previous exhibits. We always welcome your questions about events at our showroom. So drop by anytime. We will be waiting for you.

s_o_r_a_0424
質問者

お礼

ありがとうございました! 大変参考になりました!! 機会がありましたら、是非また宜しくお願い致します!!