• ベストアンサー

英訳をお願いします。

dorian337の回答

• ベストアンサー
  • dorian337
回答No.2

状況が分かりやすいように補足で書かれた部分を前に持ってきます。 My driver's license is expiring on July 14 and my new OPT card becomes effective on July 15. I was told that I cannot renew my driver's license until my OPT card becomes effective. I'm not sure if I can renew my license immediately on July 15. Would you be able to issue a temporary driver's license for me that I can use between July 14 and the day I actually go and renew my license? I really need to drive a car to get to work. Please advise.

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!!