• 締切済み

英訳お願いします。

お姉ちゃんと妹2人がインフルエンザになっちゃったんだ。 私は仕事が休めないからうつらないように友達の家に泊まることにしました! でもちょっと心配です。 これを英訳して頂けたら助かります。 よろしくお願いします。

みんなの回答

• marbleshit
回答No.1

My elder sister and younger sister are flu-ridden now. So I did decide to stay at my friend's home to avoid catching it because I can't have an absence from work. But I'm worried about them a little.