• ベストアンサー

中国語か英語に訳したい

Him-hymnの回答

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

Nowadays, the weather we have in Japan is strange. We've had tornados and typhoons, one day it is sunny and next it rains heavily. The area I live in has serious water shortage as we do not have much rain and the dam does not have enough water. Does Korean food agree with you? 以上でいかがでしょうか。御参考になればと思います。