• ベストアンサー

非常に困ってます。

KappNetsの回答

• KappNets
回答No.2

The contractual document is one-sidedly advantageous to the seller; it's hard to imagine that this was made by a lawyer for buyers. It contains only what the buyers must not do without any clause that binds the seller. その道の専門家ではありません、ご参考までに。