• 締切済み

英訳わかる方お願いします!!【緊急】

わたしは、漫画と映画は日本の文化で誇れるものだと思います。 これらには、いくつかの共通点があります。 第一に、どちらもイメージを用いて思想や感情を表します。 第二に、どちらも面白いため楽しみながら色々なことを学ぶことができます。 以上のために、漫画や映画は素晴らしい文化と言えます

みんなの回答

回答No.1

I am proud of manga and movies as parts of Japanese culture. They have something in common. First, they both express ideas and feelings. Secondly, we can learn a lot from them while having fun because they are interesting. For that reason we can say that manga and movies are wonderful parts of Japanese culture.