• ベストアンサー

英語にして下さい

あなたは仕事かジムばかりで友達と遊ぶことをしないの?友達がいれば少なくてもあなたの癒しになるでしょ?わたしはあなたが子供と一緒にいられないことに罪悪感があります。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

You are busy working and going to gym, don't you go out with you friends? If you were with your friends, they may heal you, right? I feel guilty that you can't be with your child.