• 締切済み

英語 問題 英訳して下さい。

お願い致します。 1あなたの得意な科目は何ですか。 2彼はいつも昼食の後で授業の復習をする。 3私はあまり勉強しなかったため試験に失敗した。 4夏休みの計画を立てましたか。 5私の学校生活もあと一年だ。

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.2

1 What is the subject you are good at? 2 He always reviews his lesson after (having) lunch. 3 I failed in exams because I had not studied much. 4 Have you made a plan for your summer vacation (yet)? 5 My school life will come to an end in a year. I have only one year left before I graduate. 以上、ご参考になればと思います。

drinker325
質問者

お礼

御回答有り難うございますm(_ _)m

• yosimori
回答No.1

1あなたの得意な科目は何ですか。 What is your best subject? 2彼はいつも昼食の後で授業の復習をする。 He always reviews his class after lunch. 3私はあまり勉強しなかったため試験に失敗した。 Because I did not study, I failed in an examination. 4夏休みの計画を立てましたか。 Do you make a plan of the summer vacation? 5私の学校生活もあと一年だ My school life is another one year.

drinker325
質問者

お礼

御回答有り難うございますm(_ _)m