• ベストアンサー

英語です

「私の友達からのメールみた? 見ていたら友達にメール返信してください。」 と英語ではなんと言ったらいいか 教えてください

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.2

Did you read the e-mail from a friend of mine? If you did, please e-mail him / her back. ☆ 友達の性別に合わせてhim / her は選択してください。

その他の回答 (2)

回答No.3

Have you checked out my friend's message? Text her after you read it.

• SPS700
回答No.1

Did you read the email from my friend? If yes, give him/her a reply.