Problem with the purchased suitcase

このQ&Aのポイント
  • I purchased a suitcase from your store and encountered a problem.
  • One of the four small wheels on the suitcase got damaged during my trip.
  • Upon inspection, I noticed that the plastic fastener on the wheel is missing.
回答を見る
  • ベストアンサー

文章全ての英訳をお願いいたします。

下記文章を翻訳ソフトを使わずに英訳してください。 よろしくお願いいたします。 ......................................................................................................................................................................................................................... この度そちらで購入しましたスーツケースに不具合がおきました。 4ヶあるキャスターのうち小さいキャスター1ヶが破損してしまい渡航中大変な思いをしました。 キャスター部分を見てみるとプラスティックの止め具が無くなってしまっていることが原因として分かりました。 そこで、添付写真を送付しますのでご覧ください。 見ていただけるとお分かりになると思いますが、ご覧のようにプラスティックの止め具がありません。 そこで、大至急小さいキャスターまたはプラスティックの止め具をお送りください。 よろしくお願いいたします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

ご参考まで。 Dear Sir or Madam, I am having a problem with a suitcase I bought from you. There are four casters, but one of them broke while I was travelling, which caused me a lot of trouble. I checked the caster and found that the plastic pin is missing. Please refer to the photograph attached. As you can see, a plastic pin is missing. I would appreciate it if you could send me a new small caster or a replacement for the missing pin as soon as possible. Thank you in advance. Best regards, 名前

Callahan44
質問者

お礼

ありがとうございました。