• ベストアンサー

シンプルな文章の英訳をお願いします。

この箱は私が作ったものです。在庫が200個あります。 参考までにあなたにプレゼントします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.3

This box is a product of mine, and I have 200 of them in stock. I am offering you one as a gift for your reference.

その他の回答 (2)

• nochi3
回答No.2

訂正: 200ops が 200pcs に

• nochi3
回答No.1

I have made this box and have 200ocs. For reference, I want to give it to you for present