• ベストアンサー

英文で分からないところがあるので教えてください。(3)

jyuuの回答

• jyuu
回答No.2

1. As you know, I'm currently attending to an university. I live with my parents. 2. By the way, now I'm in a summar vacation. But I can't have any fun because of the research for my graduation. 4. I have watched.... 6. It is Englang that I have visited besides Korea. 7. I listen to classical music and rock music. 8. I have 8 pen pals including you, which involves international communication and enriches my life. 不自然かもしれません。

antje
質問者

お礼

アドバイスをありがとうございます。大変参考になりました。