• ベストアンサー

《英語が得意な方》

1960年代は変容期であった。そして、この風潮が1950年代において苦痛を強いられていた人種や民族、女性の心境に変化をもたらしたことから理想的な家族は変容をむかえる。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

The 1960s were a decade of transitions. The climate of the era brought about changes to the minds of minorities and women who used to be oppressed in the 1950s, and thus the idea of an ideal family was transformed.

Que7679
質問者

お礼

凄く助かりました。御協力ありがとうございます。