• ベストアンサー

英訳お願いいたします。

英訳お願いいたします。 「あなたの店に@というクッキーがあると日本のインターネットのサイトに書いてありました。@の本店に行くのは難しいので、あなたの店で買うことができればとてもうれしいです。現在も@の在庫はありますか?どんな種類が置いてありますか?私があなたの店に買いに行くことができるのは、11月6日から8日までの間です。よろしくお願いいたします。」

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#195322
noname#195322
回答No.2

A Japanese website mentioned that your store sells @ cookies. Since the @ flagship store is difficult to go to it would be great if I can purchase them at your store. Do you still have @ cookies in stock? Which kind do you have? I'll be able to visit your store between November 6th - 8th. Thank you in advance!

nina211
質問者

お礼

ありがとうございました、とても参考になります!助かりました!

その他の回答 (1)

noname#183197
noname#183197
回答No.1

A Japanese website says your store sells @ cookies. Going to @'s flagship store is difficult, and therefore I would like to buy ones at your store. Do you still sells @? How many types of @ do you have? I hope to come to your store some time between Nov 6 and 8 とかでしょ。

nina211
質問者

お礼

ありがとうございました!助かりました!