• ベストアンサー

英訳したいのですが・・・

noname#102281の回答

noname#102281
noname#102281
回答No.1

Dear XXX Before your company in email and after by mailing gold ticket is sent has been sent . Is this sent to your company? I send e-mail attached the picture of the ticket, and confirm it and would you like to reply? Also, I would like to stop your service . Thank you for your cooperation . I look forward to hearing from you for the confirmation of this cancellation . こんな感じでよろしいでしょうか?