• ベストアンサー

海外ネット通販の英文での問い合わせ

wathavyの回答

• ベストアンサー
  • wathavy
回答No.1

I ordered " ---" on 2009/Mar/00. "---"=Item name. But I have not received them. Would you verify the status of these items? I would be happy to know the transfer schedule on your side. Best regards. という感じでいいと思います。

kazu0011
質問者

お礼

ありがとうございます!早速問い合わせてみたいと思います!