• ベストアンサー

英訳していただけないでしょうかか

この2つの文を英訳していただけないでしょうか? ・2つ目は、移民が多すぎることだ ・バンクーバーに隣接するリッチモンドは人口の約半分が中国系移民だ。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.2

The second is that there are too many immigrants. Richmond adjacent to Vancouver is, about half of the population is Chinese immigrants.

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

The second (problem) is that there are too many immigrants. Approximately half of the population of Richmond adjoining Vancouver are immigrants from China.