解決済み

よろしくお願いします

• 困ってます
  • 質問No.9528548
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 73% (2684/3644)

I live in a row of townhouses and get along pretty well with my neighbors. Last week I was doing some laundry and noticed a pair of briefs next to our boundary fence that weren’t anyone in my household’s. I tossed them back over the fence in the general direction of the clothesline. My neighbor was in their courtyard and passive aggressively started (loudly) muttering how rude I am. The neighbors two down have found out and have told us there’s been a request that we get uninvited to our street barbecue.

1 our boundary fence that weren’t anyone in my household’sの訳を教えてください。
2 I tossed them back over the fence in the general direction of the clothesline. の訳を教えてください。
3 The neighbors two downはどのような意味でしょうか?

以上、よろしくお願いします

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1

英語 カテゴリマスター
1。our boundary fence that weren’t anyone in my household’sの訳を教えてください。

(先週私は洗濯をしていて)私たちの境界線の垣に我が家の誰にも属しない(ブリーフを見つけた。)

2。I tossed them back over the fence in the general direction of the clothesline. の訳を教えてください。

私は(隣の洗濯物を干す紐から落ちたものと思ってそのブリーフを)洗濯物を干すロープの方向へ見当をつけて、垣根を超えて投げ返した。

3。 The neighbors two downはどのような意味でしょうか?

二軒先の人。(=すぐ隣接していないから、お隣のバカチンスキーとは違って、もっと客観的な判断ができる人)
お礼コメント
corta

お礼率 73% (2684/3644)

ご返信が遅れました。ご回答ありがとうございます
投稿日時 - 2018-08-21 01:13:21
感謝経済、優待交換9月20日スタート

その他の回答 (全1件)

• 回答No.2

our boundary fence that weren’t anyone in my household’sを検索すればいい
I tossed them back over the fence in the general direction of the clotheslineを検索すればいい
The neighbors two downを検索すればいい
AIエージェント「あい」

こんにちは。AIエージェントの「あい」です。
あなたの悩みに、OKWAVE 3,500万件のQ&Aを分析して最適な回答をご提案します。

この言い回しでうまく伝えられた!あなたの知識や経験を教えて!
このQ&Aにはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。

その他の関連するQ&A、テーマをキーワードで探す

キーワードでQ&A、テーマを検索する

特集

より良い社会へ。感謝経済プロジェクト始動

ピックアップ

ページ先頭へ