• ベストアンサー

英訳してください。

この列はレジです。(この列は)免税カウンターではありません。すべての商品が清算済みならば、免税カウンターに行ってください。 免税カウンターは黄色い柱の所ある階段を登ったところにあります。 免税手続きには、パスポートと商品が必要です。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

This line is for payment at a cash register, not for tax-exemption proceeding. Only after you pay for all the purchased items you may proceed to the tax-free line. The tax-free desk is located at the top of stairs by the yellow post. You need to present your passport and the purchased merchandise for the tax exemption proceeding.

noneya7
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。参考にさせていただきます。