• ベストアンサー

下記の英文を教えて下さい。お願いします。

以前注文していた〇〇です。 覚えていますか? あなたのサイトを見ましたが、新しい商品があまりありません。 新商品はないのですか? あるなら、メールでもいいので資料を添付してくれませんか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

I do not know if you remember my name, but this is 〇〇. I used to place orders with you. I have been browsing your site recently, but there were hardly any new items to be found. Do you not handle more novel merchandise? If you have some, would you send me the details? E-mail attachment will suffice.