• ベストアンサー

英訳をお願いします

*私は彼女が家にいるなんて嘘だと思い頭の中がパニック状態になった。更に、今も頭の中がこんがらがっている。 *彼女はきっとそれを見て驚くと同時に腹が立つだろう。 よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

The story that she was not at home I thought was a lie and I panicked. Even now, I am confused. No doubt she would be surprised as well as angry to see this.

mtkre
質問者

お礼

朝早い時間にもかかわらずお早い回答をありがとうございます。

その他の回答 (1)

noname#204809
noname#204809
回答No.2

I got into a panic when I found out that she was telling a lie being at home. I am still confused even now. I bet she is surprised and upset when she sees it.