• ベストアンサー

英語 教えてください

次の日本文を英語にしなさい。 1.英訳されたあなたの2冊の小説も大変に面白く読ませていただいた。 2.デパートでハンドバッグを盗まれた女性が、 今警察に詳しい事情を説明している。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

1. Also, I really enjoyed reading two of your novels translated into English. I had a very good time in reading two English-translated version of your novels. 2. The woman who was robbed of her handbag at the department store is now telling the police what happened in details. 以上でいかがでしょうか?