• ベストアンサー

英語の基本的な文の組み立てを教えてください

marbleshitの回答

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I went for a walk in the woods, enjoyed viewing scenery and questing for about two hours. Being in the natural conservation area made me so relax.

ryu616
質問者

お礼

ありがとうございました。 この文を覚えて応用してみます。