• ベストアンサー

英文にしてください。

至急どなたかお願いします! 下の文章を英語に してください。 お願いします。ww 私が本当に全て悪かった。 私の性格、考えすべて 私が悪かった。 私のママは言った 人の気持ちを利用するなと ママは私に対して とても怒りました。 そして日頃の 生活態度や成績など すべて含めて怒りました。 だけど私がすべて悪い。 生活態度を改め、人に対しても 今後本当に改める様に。 そして目的をもって 大学に行くと約束しました。 これからは本当に気をつけると 私は言いました。 本当にごめんなさい。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

I sincerely apologize what I did for every concerned parties. I was wrong at my character, way of thinking, everything. My mother said I should not make use of other persons kindness and courtesy. She was so upset and got angry at me. She also accused may daily attitude and performances. I agreed with mother. I was wrong at everything. I promised I shall amend my attitude for everybody I meed at daily life. And also promised, from now on, I shall go to college with certain clear purpose. Will take care about everything, I promised.

ayanee19941120
質問者

お礼

ありがとうございます!