• 締切済み

英文にしてください。

至急どなたかお願いします! 下の文章を英語に してください。 お願いします。ww 私が本当に全て悪かった。 私の性格、考えすべて 私が悪かった。 私のママは言った 人の気持ちを利用するなと ママは私に対して とても怒りました。 そして日頃の 生活態度や成績など すべて含めて怒りました。 だけど私がすべて悪い。 生活態度を改め、人に対しても これからは態度を改め、 そして目的をもって がんばって大学に行きますと。 これからは本当に何事も 気をつけると言いました。 本当にごめんなさい。

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

I was totally wrong. I was wrong in everything, including my personality and my way of thinking. My mom told me not to take advantage of people's kindness. She was mad at me. She was angry about everything, including my attitude toward life and my grades. It is because I was wrong. I told her that I would change my attitude toward life and the way I treat people in the future, and that I would try to go to university with clear objectives in mind. I promised her that I would be more careful about everything in the future. Please accept my apology.