• ベストアンサー

もんだい

並べ替えの問題です。 翻訳もしてもらえれば助かります。 No one in our school [ the piano / well / as / as / plays ] Grace. My bicycle [ been / broken / has ] since last week. Nothing [ you health / as / as / is important ] . This restaurant [ last month / been /since / closed / has ] .

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

No one in our school [plays the piano as well as] Grace. 私たちの学校では、グレースほど上手にピアノを弾く人は、誰もいません。 My bicycle [has been broken] since last week. 私の自転車は、先週以来壊れています。 Nothing [is as important as your health]. あなたの健康ほど大切なものは、何もありません。 This restaurant [has been closed since last month]. このレストランは、先月以来閉店したままです。

その他の回答 (1)

• cincinnati
回答No.2

1) No one in our school plays the piano as well as Grace. 私の学校ではグレースほど上手にピアノを弾く人はいません。 2) My bicycle has been broken since last week.  私の字電車は先週以来壊れたままです。 3) Nothing is as important as your health.   健康ほど重要なものはありません。 4) This restaurant has been closed since last month.   このレストランは先月以来閉店したままです。