• 締切済み

提案書の英訳をお願いしますm(_ _)m

大変申し訳ないのですが、以下の内容の英訳をお願いできませんでしょうか。 ビジネス英語に不慣れなもので困っております。 よろしくお願いします。 以下からです。 装置導入提案書  当社は貴社への装置の導入実績はございませんが、日本ではシェアトップを占め、高い信頼頂いております。 精密機器では全ての機種を取り揃え、お客様の様々な要求にも応えることが可能です。 このたび貴社に、装置を紹介するにあたり、以下の提案をさせていただきますので、ご検討宜しくお願いいたします。 提案内容 装置をパッケージもしくは複数台購入していただけるならば、最初の装置は評価の為にお使いいただき、問題なければ評価後に購入して頂く。評価後の引き取り価格は、通常販売価格の8割とする。 評価して頂く最初の装置は以下の装置である。 導入検討して頂くにあたり貴社のご要望があれば、ご連絡願います。 以上です。

• 英語

みんなの回答

• nochi3
回答No.1

Proposal Although we don’t have really introduced our equipments to you, we are in rank first in our market of Japan and also a reliable company. Regarding the precision equipments, all kinds of them are available and we might match the need of you. We would like to introduce our proposal as below. We would appreciate if you would make a consideration for the followings. Proposal If you would purchase one set or more, you can use it for test and evaluation. If you could not find any problem in that result, we would like you to purchase under your evaluation. An estimated value after the evaluation would be reduced to 80% of normal sales price. The first equipment for testing is as follows. Please feel free to contact us if you would have any request for using our equipment. Thank you Sincerely ご参考に!