• ベストアンサー

さらっと英訳してください。

tabunumaiの回答

• ベストアンサー
  • tabunumai
回答No.1

I'm not really sure about the history of the blade you have bought, but it's supposed to be produced about 50 years ago. I think you got a good deal on it, as it is in good condition. さらっと英訳しました。