• ベストアンサー

訳していただけますか?

『それは分かってるよ。僕は意味を取り違えていないよ。ただボクは君の名前の由来が好きで、少しだけ君を勇気付けたかったから昨日は説教めいたことを言ってしまったんだ。偶然にも君と僕の名前には"闘い"に由来する言葉が使われているからね。』を訳していただけますか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.3

I know that. I haven't misunderstood it. It's just because I like the orgin of your name and wanted to encourage you a little that I gave you a kind of lecture. Coincidentally both your name and mind have the word which comes from "fighting", you know.

noname#172639
質問者

お礼

是非参考にさせていただきます。ご回答ありがとうございました。

その他の回答 (2)

• marbleshit
回答No.2

一語余分な語がありました。 お詫びして訂正致します。 I know it. I don't misunderstand. I just like the origin of your name and that's why I told you some preacher-wise things. Both your name and mine coincidentally derive from the word means 'fight'.

質問者

お礼

ご回答ありがとうございました。参考にさせていただきます。

• marbleshit
回答No.1

I know it. I don't misunderstand. I just like the origin of your name and that's why I told you some preacher-wise things. Both your name and mine are coincidentally derive from the word means 'fight'.

質問者

お礼

ご回答ありがとうございました。