• ベストアンサー

和訳お願いします。

和訳お願いします! 略語とか使えたら、お願いしますww **************** お誕生日おめでとう! 本当にカレン大好きだよー! いつも体型のこと気にしてるけど 全然太ってないよ。 てか本当にカレンはスゴいと思う。 尊敬するよ。 何がって? いろいろだよ(笑) 中2のときから仲良くしてくれて ありがとう。 留学行っちゃうのは悲しいけど、頑張ってね! あと、カレンとは 一生友達でいたいから(笑) これから先も学年変わってもよろしくね!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

もしかして英訳ですか? だったら、 Happy Birthday! Karen I love you very much! I have to worry about that figure always I'm not fat at all. I think Karen really amazing Teka. I respect. What is what? I'm lot (#’-’#) Me from the time of two to get along in Thank you. Study abroad but I have gone sad, Good luck! After, and Karen Because you want to remain friends forever (#’~’#) Nice to meet you also change the destination grade is also now on! こんな感じです。

hsj0325
質問者

お礼

そう!英訳でした^^ 本当にありがとうございます!!