• 締切済み

英訳してください

宿題で困っています。 「津波の被害は大丈夫でしたか?」 「あなたに連れていってもらったレストランのハンバーガーはとてもおいしかったです。」 上の2つを英語にしてください。

• 英語

みんなの回答

回答No.2

相手の状況が分からない場合 How was the damage by the tsunami? I don't know how you are there. 被害が出ている可能性が高い場合、または被害を受けたと聞いているばあい I'm afraid you are suffering a great damage by the tsunami. Are you all right? The hamburger I ate at the restaurant you took me was very nice (tasty, delicious).

• YourHero
回答No.1

"How did the tsunami right?" "I got hamburger restaurants take me to you was very good."