• ベストアンサー

すみません、英語への訳をお願いいたします。

下記内容を英語に訳してください。 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ あなたのファンからの要望 1、出来るだけ多くのファンと触れ合える場を作ってほしい。   (グッズ販売や握手会、記念撮影) 2、前日のWeigh inか大会当日にオクタゴンでの   マイクパフォーマンス(ファンへのメッセージ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 以上、よろしくお願いいたします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

Requests from your fans: 1. Make as much opportunity as possible for the fans to mingle with you.  (Sales of goods/memorabilia, handshaking events, photo sessions) 2. Sending messages to your fans through the microphone, either at the weigh-in on the day before the Championship, or in the Octagon on the actual day of the Championship.