• ベストアンサー

無生物主語構文を教えてください

無生物主語構文を使っての英訳を教えてください 1我々の周囲の人をよく見ると、(彼らの)性格がさまざまであることが分かる 2その手紙には彼の夫人が逝去したことを書いてあった 3この写真を見ればいつも高校時代を思い出す 4この道を行けばどこへ出ますか? よろしくお願いします

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

1. Watching people around us carefully makes us realize that they are different in personality. 2. The letter said that his wife had passed away. 3. This photograph always reminds me of my high-school days. 4. Where does this road lead to?

abiabichan
質問者

お礼

ありがとうございました

その他の回答 (2)

noname#224896
回答No.3

#2です. 訂正します. 2.The letter said that his wife is gone. ⇒ 2.The letter said that his wife was gone. 若しくは, 2.The letter said that his wife had been gone.

abiabichan
質問者

お礼

ありがとうございました

回答No.2

1.It is found out that their character is various around us. 2.The letter said that his wife is gone. 3.This picture always remind me high school days. 4.Where does this road go?

abiabichan
質問者

お礼

ありがとうございました