• ベストアンサー

Googleでの例文の検索の仕方

ca-jpの回答

• ca-jp
回答No.2

“start with going” “start with getting” “start with having” “start with doing” “start with walking” “start with running” “start with jumping” “start with studying” “start with watching” etc. いろいろな現在分詞をいれてみたら?