• 締切済み

すみません!!英訳をお願い致します!!m(__)m

popgirlsの回答

• popgirls
回答No.1

I was related in a present company from at first of establishment, and it was possible to make it to the company until selling ○○ now. Moreover, I started up the personal computer support started as a personal business from 0. Sales are ○○ here during year. 間違えがありましたらごめんなさいm(. .)m