• ベストアンサー

すいません英文にお願いします。

私の将来の夢は高校の先生になることです。 なぜなら、自分が持っている知識を次の世代の子供たちに伝えていきたいからです。 もう1つの理由は野球を子供たちに教えたいからです。 そのために私はいま2つのことをしています。 1つは勉強です。 勉強は将来とても役にたつことなのでしっかり頑張っています。 もう1つは、礼儀・マナーをしっかりすることです。 礼儀・マナーは生きていくなかで大切なことです。 自分の夢を実現できるようにこれからも頑張っていきたいです。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

My dream in the future is to become a teacher at the high school. Because I want to tell the knowledge that I have to the next generation's children. Another reason is that it wants to teach children baseball. I am doing two for that now. One is study. Study works hard firmly because it is very useful in the future of it. Another one is steady of propriety and manners. Propriety and manners important the inside where it lives. Hereafter, I want to work hard that my dream can be achieved.