• ベストアンサー

英語ができる方!!

machiatoの回答

• ベストアンサー
  • machiato
回答No.1

(1) I don't think so. It's because I can feel the mood of journey better by using trains rather than cars. (2)I think it's good to have many convenience stores around because of its convenience. However, it's a difficult point that people tend to eat easy-chemical foods if they live nearby convenience stores. (3)Yes, I have breakfast as watching TV every morning after awakening.