• ベストアンサー

英訳をお願いします。

欠品分の○○○注文はキャンセルします。 私は英語が話せないので電話はできません。 返金の為に必要な情報はメールで知らせます。 堪能な方、お願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I am canceling the part of the order ○○○ for which items are not in stock. Since I do not sperak English telephone call is not useful. I will email you informations needed for the refund.