- ベストアンサー
※ ChatGPTを利用し、要約された質問です(原文:返金依頼のメールを送りたいので英語に訳して下さい。)
返金依頼メールの英訳と返金処理について
このQ&Aのポイント
- 未発送商品の代金を早急に返金して下さい。返金処理にはどのくらい時間がかかりますか?必ず返金して下さい。
- 注文した商品が発注されていなかったので不安です。返金して下さい。
- 誠意ある対応でなければ口コミサイトに投稿します。
- みんなの回答 (1)
- 専門家の回答
質問者が選んだベストアンサー
You have to refund the money I paid for products which have not been delivered from you. You need to pay it back very soon. Please let me know how long it takes before I get that money. Never leave it unpaid. I'm really concerned about your credibility because you did not fulfill your duty to make an order for the products which were supposed to be ordered to the manufacturer. Again, you have to pay it back for sure. Without your sincere response to my request, I will leave negative comments and feedbacks on several review sites so that you will have to go out of your business in the end. 最後は「いつか商売できなくなるぞ」とちょっと脚色してみました。