• ベストアンサー

宿題っ!

学校で宿題が出ましたっ!! 英語で日記を書かないといけません。 単語は、中2程度でお願いします。 ーきまりー ・主語と述語のある文を8文 ・現在完了の文を二つ入れる お願いします!!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

僕は、質問者さんについて日記の代筆をするほど情報がありませんので、ネットから文を10個書き抜きました。1と2は現在完了、後は主語と述語があります。ネットの中2程度を選びました。当てはまらないのは、適当に書き直してください。 1. He has been sick in bed since last Friday . 2. Kate has lived in Tokyo for five years 3. I've been to the Kanagawa factory. 4. He is working hard to pay the debt. 5. I drove to work today. 6. She sometimes jogs in the park with her dog. 7. He is talking on the other line at the moment. 8. My wife didn't talk to me this morning. 9. He looks smart. 10. I'm a lawyer..

tkmo0123
質問者

お礼

とても、参考になりました

tkmo0123
質問者

補足

旅行に関することでお願いします

その他の回答 (1)

回答No.2

(1) I was nervous before going on a flight. (2) A friend of mine gave me a pill to calm me down. (3) He has given me pills before, so I trusted him. (4) I got on board and took the pill. (5) The trip was wonderful. (6) I saw many colors. (7) I turned to the guy next to me and said, "I've never been this high!" (8) He asked, "Is this your first flight?"

tkmo0123
質問者

お礼

ありがとうございました