• ベストアンサー

英訳お願いします><

急ぎなんですけど 翻訳できますか??;; 私は芸術高校で3年間ファインファートを学び、お互い刺激しあえる仲間と出会いました。仲間からとてもよい影響を受け、このことが私にとって一番良いものとなったので、進学する学校はとてもすばらしい刺激を与えてくれる環境を選びたいと考えていました。そこで私は○○大学への留学を決めました。なぜなら、留学生が多く、国際的で、イギリスの街にもアートがとけ込んでいると聞いたとき、私の理想の環境だと感じたからです。また、コンセプトを重視するロンドンの美術の考えにとても共感しているからです。私の得意な分野は絵画で、大学でも続けたいと考えています。私は幼い頃から絵を描くことが大好きで、絵を武器に将来活躍したいという夢があります。また、彫刻も3年間経験していて、立体を制作することにとても興味があります。他にも興味のあるジャンルは沢山あり、それは○○のカリキャラムで経験することができます。 よろしくお願いします!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

I learnt (ファインファート)for three years in the art high school, stimulated mutually, and met the companion who dressed it. A very good influence was received from the companion, this became the best for me, and the school that went on to school wanted to be choosing the environment that gave very wonderful stimulation. Then, I decided going abroad to the 〇〇 university to study. Because it was felt that it was an environment of my ideal when hearing that the international student was a lot, was international, and the art was relieved in the town in Britain. It is moreover because of the very sympathy with the idea of the art of London where the concept is valued. I want to continue my good field also at the university in the painting. I love the picture to be drawn in the childhood, and will have the dream that it wants to take an active part with the picture as the weapon in the future. Moreover, the sculpture of three years is experienced, and it is interested very much in the production of the solid. There are a lot of genres in which it is interested, and it can be experienced with curriculum of 〇〇.

papipupepupopa
質問者

お礼

どうもありがとうございました!