• ベストアンサー

英訳教えてください

英訳を教えてください 1.それらを入れて運ぶかごを貸していただけませんか 2.喜んでお手伝いにうかがいます 3.そんな夜更けに一人で外出するなんて彼女はまともなはずがない よろしくお願いします

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.3

1. Can(Could) you lend a basket for me? I need to put my stuff. 2. I'll be glad(more than happy) to help you. 3. She's insane(out of mind) going out alone after the midnight.

grthrh5j
質問者

お礼

ありがとうございました

その他の回答 (2)

• MXT500
回答No.2

1.Could you lend me a basket in which I can carry them? 2.I am willing to come and help you. 3.She cannot be sane to go out alone so late at night. 他に様々な表現が可能でしょう。

grthrh5j
質問者

お礼

ありがとうございました

回答No.1

こんなサイトがあるのをご存知ですか?

参考URL:
http://www.excite.co.jp/world/english/
grthrh5j
質問者

お礼

ありがとうございました