• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

provided it's not for me

provided it's not for me 全文:" Well, it turns out that I'm quite skilled at getting a date, provided it's not for me. You're going to have the house to yourself, she's going to coming over shortly and you will be cooking." "provided it's not for meの意味を教えてください!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • SPS700

「自分のデートでなかったら」  他人のデートなら成功率は大きいんだ。家は君のもの(他に誰もいないようにしてある)間もなく彼女が来る、で君(たち)は料理を作る(ってお膳立て僕がしておくから、うまくやれよ)。