• ベストアンサー

Satisfied judgment の意味を教えてください。

Satisfied judgment の意味を教えてください。 英国企業のD&Bレポートの訴訟記録でjudgment typeとしてSatified County Court Judgmentという記載がありました。County court judgmentはカウンティ裁判所判決で良いと思いますが、このSatisfiedの意味がわかりません。よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • KappNets
回答No.1

Satisfied judgment: It means that a person or company got a court order or some other legal order directing you to pay. That is the judgment. Satisfying the judgment means that you have met all conditions of the judgment and it is no longer operative. For example, you were sued and lost, and a judge ordered you to pay x dollars for x years. When it's all paid, you have satisfied the judgment.

jack2876
質問者

お礼

Thank you for your clarification.