• ベストアンサー

英訳なんですが…

英訳なんですが… 列車が出るまでに15分くらいあったので、私はキオスクに新聞と週刊誌を買いに行った。(before the train left/or so) 分かる方教えて下さい(';ω;`)

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • kybos
回答No.2

I went to buy a newspaper and a weekly magazine to a newsstand, as I have 15 minutes or so before the train left.

その他の回答 (2)

• kybos
回答No.3

No.2訂正 have -> had

• SPS700
回答No.1

I had about 15 minutes before the train left so I went to a newsstand to get some newspapers and weekly magazines.