• ベストアンサー

英訳をお願いします。

Cyokizouの回答

• ベストアンサー
  • Cyokizou
回答No.1

Adults support children in a way that suits the condition of the each child. Guests take chairs and sit with children and join the activity. If there is any difficulty for the child to touch her or himself,any adult nearby touches the child to give a sense of stimulation so that the child can join the game and enjoy it. はっきりいって難しいかったです。 趣旨は伝わるだろうと思います。なるべく崇高な英語になるように努力しました。

yakochin
質問者

お礼

ありがとうございます。実はこの依頼をするのは2度目で、最初の時は回答して下さる方がいないまま時間が過ぎてしまいました。とても助かりました。ご助力に感謝します。