• ベストアンサー

英語にしてください!

こんにちは。 下の文章を、英語にしてください! 私とあなたが真っ正面に座っても、そこには見えない壁があります。 それは「言葉の壁」です。 伝えたいことを伝えられないって、とても悲しいです。 言いたいことを言えないので、私の心の中はなんだかモヤモヤしています。 学校で、授業も友達の言っていることもほとんど分からないで過ごすのはとても大変なんです。 だから、泣きたい時だってあります。 お願いします!

noname#1962
noname#1962
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • fullow
回答No.1

If even we face each other, there is a invisible wall between us. That is "The wall of language." It is so sad that I cannot tell you what in my mind. Because I cannot say what I want to say to you, in my mind, I feel misty. In school, it is very hard time for me, because I don't understand what the teachers are saying in the classes, and the words of my friends. That is why, sometimes, I feel like crying.

noname#1962
質問者

お礼

回答ありがとうございます。 とても参考になりました。