• ベストアンサー

英語にお願いします!

あなたと仲良くなりたいしもっと色んな話がしたいけど(英語だと)言いたいことが言えないのがすごくもどかしい。 言葉の壁がなければいいのにって思う。 これでも少しずつ英語を勉強してるんです。 あなたは日本語を勉強してる? もしあなたが日常会話程度でも日本語の勉強をしてくれたら私も気が楽だしもっとコミュニケーションとれるのになーって思う(笑) 以上ですが最後の文章は冗談ぽくというか相手の気分を悪くさせないようにしていただけたら嬉しいです(^-^;) よろしくお願いします。

• ReMTK
  • お礼率48% (40/83)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

I would like to become better acquainted with you and to talk about various things with you, but I am frustrated when I can't express easily in English what I would like to tell you. I wish there were no language barriers. I am studying English little by little even though I may appear this way. Are you studying Japanese? If you would study Japanese or at least Japanese daily conversation, I would be more relaxed when I talk with you and I would be able to communicate better with you. :D

ReMTK
質問者

お礼

長文なのにありがとうございます! こんな英文が自分で作れるようになれたらと思います。本当にありがとうございました!