• ベストアンサー

英訳をお願いします!

突然ですが、英語が分かる方・・・次の文章を英文に直してください(^^;) 「今、ワールドカップが注目されていますが、私は早くバレーボールの世界大会が見たいです。」 以上。お願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#2365
noname#2365
回答No.2

Even though the world cup soccer games are the center of everyone's attention now, I can't wait to watch the one for valleyball. こちらは、けっこう口語です: Everyone's talking about soccer now, but I'm a bigger fan of volleyball and can't wait to see the world cup games.

その他の回答 (1)

回答No.1

While the World Cup for soccer is now the center of people's attentions, I can't wait to see the one for volleyball.