• ベストアンサー

【英語】英語で「一言で言えば、」は何と言いますか?

mt_mhの回答

• mt_mh
回答No.2

in a word briefly in short in a nutshell to sum up succinctly concisely not to put too fine a point on it to put it briefly こちらよりコピペしました。 https://www.collinsdictionary.com/dictionary/english-thesaurus/in-a-word